Service

Garantie

De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Doorgaans geldt een garantietermijn van 6 maanden.

Andere servicevraag of klacht?
Mocht je met een garantie of retourprobleem zitten en staat deze niet uitgelegd in onze retourprocedure dan kan je te allen tijde contact opnemen met onze klatenservice. Wij streven ernaar je vraag/klacht binnen twee werkdagen te beantwoorden, maar je vraag/klacht zal te allen tijde binnen 14 dagen behandeld worden. Ook wanneer de klacht geen betrekking heeft op een product maar op de service en/of dienstverlening kan je contact opnemen met de klantenservice: info@ronalddeurloomode.nl of op telefoon: +31 111 414555. Wanneer wij de door jou ingediende klacht niet kunnen oplossen kan je tevens te allen tijde contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) daarnaast kunt u ook terrecht bij het Europese Online Geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr 

Laatst bekeken