Retourneren

Hoe kan ik iets retourneren?

KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT(EN) RETOURNEREN?
Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat niet goed? Alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en indien mogelijk in de originele verpakking retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kunnen wij het helaas niet terugnemen.

HOE WERKT RETOURNEREN?
Bij de bestelling ontvang je een retour formulier. Gaarne dit volledig in te vullen en met het product mee terug te zenden naar onze winkel. Let op: Omdat retourneren op eigen kosten gaat kies jij zelf voor een geschikte verpakking en vervoerder, Ronald Deurloo is hier niet aansprakelijk voor. Wij zullen het aankoopbedrag na onbeschadigde ontvangst en ongedragen danwel gewassen en voorzien van alle labels,  binnen 5 werkdagen terugstorten op je rekening.

Mocht je het formulier niet ontvangen hebben, dan kun je het formulier hieronder uitprinten.

RETOUR FORMULIER  Klik hier

Je kunt het product per post terugsturen, maar je kunt het product ook zelf terugbrengen. Ons adres is:

Ronald Deurloo men – women
Mol 5-7
4301 JC Zierikzee

alsmede op de leveringsbon die je bij je bestelling ontvangen hebt. Het is helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen. Meer informatie hierover vind je onder ‘Wanneer ontvang ik de retourbetaling?’

KAN IK MIJN BESTELDE PRODUCT OOK RUILEN?
De mogelijkheid bestaat een gekocht product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur, mits het product niet gedragen is en de labels er nog aan zitten. Veel slimmer is het artikel wat je xoekt opnieuw te bestellen, gaat vele malen sneller dan eerst omruilen en dan weet je gelijk of het op voorraad is en ben je gegarandeerd van het juiste product in andere kleur/ of maat. Het verkeerde artikel mag toch je altijd volgens de voorwaarden terugsturen. Neem voor overige vragen eventueel nog  contact met ons op.

WAT KOST RETOURNEREN?
Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Dit ben je overeengekomen bij je aankoop en is vermeld in de leveringsvoorwaarden waarvoor je akkoord hebt gegeven.  Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd wordt, dan kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.

WANNEER ONTVANG IK DE RETOURBETALING?
Zodra het product in de winkel is afgeleverd of wij de retour hebben geaccepteerd, ontvang je een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten inclusief eventuele verzendkosten en exclusief retourkosten, wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcardrekening. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank/creditcardmaatschappij.

Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Omdat de betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen.

TIPS
- Stuur nooit zomaar een product terug zonder je gegevens bij te voegen. Wij kunnen dan niet achterhalen van wie het product afkomstig is.
- Ongefrankeerde of onder rembours opgestuurde pakketten kunnen niet door ns worden aangenomen.
- Wij vragen je om indien mogelijk de originele verpakking te gebruiken en/of de artikelen goed te verpakken zodat deze ongeschonden bij ons aankomt.

Klantenservice